National Geographic razkriva izjemne lepote Slovenije

Na digitalnih kanalih National Geographic do 21. aprila 2019 poteka vsebinska digitalna kampanja o Sloveniji.  

National Geographic Slovenijo v tesnem sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo – STO izpostavlja kot zeleno, aktivno, zdravo, trajnosti zavezano destinacijo izjemnih naravnih in kulturnih lepot, ki obiskovalcem omogoča edinstvena doživetja.

National Geographic je medij, ki z ekipo vplivnežev skozi besedo ter video in fotografski material pripoveduje prepričljive in verodostojne zgodbe. Zaupa jim na milijone sledilcev po celem svetu. S svojimi zgodbami pa tudi aktivno spodbuja trajnostni odnos do okolja in trajnostni turizem.

Trajnosten in odgovoren razvoj je temelj slovenskega turizma

»Trajnosten in odgovoren razvoj je temelj slovenskega turizma. K temu so se zavezali vsi ključni deležniki slovenskega turizma. Prav tako je na njem osnovana Strategija trajnostne rasti slovenskega turizma 2017–2021. Da bi še okrepili zavedanje o Sloveniji kot zeleni destinaciji edinstvenih doživetij, je STO identificirala National Geographic kot enega najuglednejših medijev, ki kot specialist za tematiko naravne in kulturne dediščine ter doživetij v povezavi z njo dosega ciljno publiko, ki jo želimo nagovoriti. Skupaj smo zasnovali večkanalno digitalno kampanjo. Z njo bo STO na ključnih trgih slovenskega turizma okrepila zavedanje o Sloveniji. O deželi izrednih naravnih in kulturnih lepot, ki omogoča raznolika doživetja. Dih jemajoča kulisa gora, bogastvo voda, odlična in pristna kulinarika. Pa bogata vinorodna območja in edinstven podzemni svet so glavni protagonisti odličnih fotografij in videov. Ti bodo v treh mesecih dosegli na milijone ljudi in jih navduševali za obisk Slovenije,« je ob pričetku kampanje dejala mag. Maja Pak, direktorica STO.

Predstavitev Slovenije skozi 4 naravne elemente

Kampanja bo 14 tednov potekala na digitalnih kanalih National Geographica. Torej na pristajalnih straneh, namenjenih promociji Slovenije v okviru spletnega portala www.nationalgeographic.com. Pa tudi na Facebooku, Instagramu in Twitterju, ki se lahko vsi pohvalijo z več milijonskimi dosegi.

Predstavitev Slovenije na komunikacijskih kanalih National Geographica je inovativna. STO se je v skupnem partnerskem projektu odločila za koncept 4 naravnih elementov. To so zrak, voda, zemlja in ogenj, ki najbolje opredeljujejo prvinsko dojemanje narave.

Element zrak popelje po slovenskih gorah, voda razišče bogastvo rek in morja. Zemlja predstavlja Slovenijo kot vrhunsko vinorodno deželo in deželo z edinstvenim podzemnim svetom in kulturno dediščino. Ogenj pa posebnosti njene kulinarike, ki temelji na lokalnih sestavinah. Zgodbe so podane v besedi in skozi vrhunske fotografije in videoposnetke po konceptu storytellinga in v slogu vrhunskih vsebin National Geographica. Poleg štirih osnovnih videov se bo National Geographic podpisal še pod dva dodatna. Eden bo uporabljen za komunikacijo nagradne igre, ki jo bo STO izvedla za povečanje učinka kampanje. Nagradna igra bo potekala prek družbenih medijev STO in portala www.slovenia.info. Glavna nagrada bo obisk Slovenije in doživetje aktivnosti, predstavljenih v videih National Geographica. Ta bo za STO pripravil še 20 krajših 30-sekundnih posnetkov za namen promocije Slovenije in do 22 dodatnih fotografij.

Ambasador slovenskega turizma: fotograf Ciril Jazbec

Video zgodbe o Sloveniji imajo dodatno težo, saj so podkrepljene z doživljanjem skozi oči Cirila Jazbeca. Večkrat nagrajeni svetovno priznani fotograf z National Geographicom sodeluje od leta 2014. Kot glavni akter video zgodb pritegne z resničnimi pustolovščinami, ki bodo STO zagotovile tudi njegove avtorske fotografije. Pa tudi fotografije še drugih članov ekipe National Geographica, ki sodelujejo pri projektu.

»Partnerstvo National Geographica s STO sledi našemu fotografu Cirilu Jazbecu na njegovem popotovanju po njegovi domovini. Na njem odkriva bistvo Slovenije skozi štiri elemente. Slovenija je skriti dragulj in upamo, da bomo s skupno kampanjo navdihnili veliko naših radovednih popotnikov k raziskovanju te zelene destinacije.« je ob pričetku kampanje izjavila Annabelle Canwell, višja podpredsednica programa partnerstvo pri National Geographicu.

»Z veseljem sem se odzval povabilu National Geographica za sodelovanje pri zelo posebnem projektu, v okviru katerega bi predstavil Slovenijo in ustvaril novo serijo fotografij. Moje delo me vodi po svetu od Arktike do Afrike in v zadnjih letih tudi Himalaje. Pa vendar moram priznati, da je bil poseben in zelo lep izziv fotografirati Slovenijo. Skozi kreativni proces sodelovanja s STO in National Geographicom sem jo odkrival na nov, drugačen način kot sicer. Večkrat sem se vprašal, kje živimo, saj me je kar nekaj trenutkov in krajev, ki smo jih posneli, ponovno prijetno presenetilo. V čast mi je, da lahko kot sodelujoči fotograf mednarodne revije National Geographic predstavim tudi zgodbo o Sloveniji.« pa je o projektu dejal Ciril Jazbec, ki je z njim postal ambasador slovenskega turizma.

Foto: Unsplash

PREBERITE ŠE:

Nina potuje: Uspešna slovenska blogerka, ki potuje med delom in dela med potovanjem

New York spet z rekordnim številom turistov. Katerih je največ?

New York je leto 2018 sklenil z novim rekordom, saj so v tem letu pozdravili kar 65,2 milijona turistov.

To je največ turistov doslej, New York pa sicer v turističnih obiskih raste že deveto leto zapored. Ameriško finančno prestolnico je lani obiskalo okoli 51,6 milijona Američanov in 13,5 milijona tujih turistov. Število tujih turistov se je s tem povečalo za 400.000, kar je odlično za posel. Turistični sektor v New Yorku namreč zaposluje več kot 390.000 ljudi.

V New York prinese največ Britancev in Kitajcev

Iz tujine je v New York pripotovalo največ Britancev, in sicer 1,24 milijona. Sledili so Kitajci, ki jih je bilo na obisku kar 1,1 milijona, nato en milijon Kanadčanov, 920 tisoč Brazilcev in 807 tisoč Francozov. V Velikem jabolku za 2019 pričakujejo nov rekorden turističen obisk, predvidevajo namreč, da bo k njim prišlo vsaj 67 milijonov obiskovalcev.

NYC najbolj privlačen, sledijo mu Bangkok, London, Pariz, Dubaj in Singapur

Raziskava podjetja Mastercard je septembra lani Veliko jabolko razglasila za šesto najbolj privlačno mesto za tuje turiste na svetu. Na tistem seznamu je kraljeval Bangkok, sledili pa so London, Pariz, Dubaj in Singapur.

NE SPREGLEJTE ŠE: 14 stvari, ki jih niste vedeli o New Yorku

Foto: Unsplash

PREBERITE ŠE:

14 stvari, ki jih niste vedeli o New Yorku

To je seznam najbolj nadležnih popotnikov, ki jih srečate po svetu

Na priljubljenem spletnem forumu Reddit so izbrali karakteristike najbolj nadležnih tipov popotnikov, na katere lahko naletite na potovanju. Oziroma med njimi prepoznate kar same sebe. Kako nadležni popotniki ste?

Digitalni odvisneži

Visoko na seznamu nadležnih so tudi blogerji in ljubitelji drugih družbenih omrežij, ki se morajo fotografirati pred vsako stvarjo, ne da bi jo v živo sploh dvakrat pogledali. “Nekateri ljudje slikovite kraje obiščejo zgolj zato, da dobijo tisto popolno fotografijo sebe pred tem ozadjem. Hkrati pa kraja sploh ne raziščejo, ne vpijejo izkušnje in nasploh ne pogledajo z obema očesoma,” pravi quantumsheep.

Nespoštljivi iskalci avtentičnih kotičkov

Med najbolj nadležnimi so se znašli popotniki, ki poudarjajo, da na poti iščejo avtentičnost, a hkrati ne kažejo spoštovanja do lokalne kulture. Takšni, ki zase menijo, da so “pravi popotniki”, vse ostale tujce pa imajo za vsiljivce. “Na Japonskem sem spoznala zahodnjaka, ki se je ves čas pritoževal, da je tu preveč zahodnjakov,” je zapisala uporabnica Reddita Karenet.

Komentator double-dog-doctor je na to temo izpostavil turiste, ki v Indoneziji obiskujejo “primitivna ljudstva”. Tam menda dobijo vpogled v avtentično življenje Indonezijcev. Buljenje v njih in snemanje fotografij so vse prej kot pomenljiva interakcija z drugo kulturo, opominja. “Turisti bomo s strani lokalcev vedno obravnavani drugače kot tisti, ki so v tej kulturi odraščali. Ampak s tem ni nič narobe, prav tako to ne pomeni, da je naša izkušnja manj posebna. Pomeni le to, da je iskanje avtentičnosti podobno lovu na samoroge.” Ob tem komentatorji opozarjajo na naša prepričanja, da nam druge države dolgujejo izkušnjo eksotične kulture. “Ko so v neki vasi končno dobili elektriko, so se turisti začeli pritoževati, da zdaj niso več tako avtentični. Kako narcisistično je to?” je sklenil double-dog-doctor.

Naveličani vsevedi

Drugi pol lovcev za avtentičnim so tisti, ki so bili že povsod in se pritožujejo nad tem, da so se ti kraji danes že tako spremenili. In da niso več vredni obiska. Pogosto se tudi zgodi, da s tem, ko rečejo, da nekateri kraji niso več tako slikoviti, mislijo zgolj to, da tam ni več takšne revščine – kot bi bila to slaba stvar.

Društvo “Nič se ne primerja z …”

Potovanja v nas včasih prebudijo tudi kanček domotožja. A med nadležnimi popotniki so se znašli prav tisti, ki vse primerjajo z domačim. “Na poti sem spoznal Američana, ki je vsak stavek končal z – To se nikoli ne bi zgodilo v Boulderju, od koder jaz prihajam,” je zapisal uporabnik Dwithinad.

Nizkoproračunski backpackerji

Komentatorje je zmotilo predvsem to, da takšni popotniki navadno sploh niso v tolikšni denarni stiski, ampak jim je preprosto všeč, da lahko svojo zgodbo o neskončnem cenkanju in divjem kampiranju povedo naprej. “Večinoma je to ignoranca zapakirana v ponarejeno skromnost. Nočem soditi in vem, da je vsak drugačen, ampak bistvo mojih potovanj so dobra hrana in udobje,” pravi Flashnash.

Poleg takšnih, so med nadležnimi tudi turisti, ki države ocenjujejo na podlagi cen piva.

Žurerji 

Druge so najbolj zmotili divji žurerji. “Če ne žuraš vsako noč, nekaj počneš narobe,” so besede, ki jih je uporabnik Mofoz slišal od belgijskega sostanovalca v hostlu. Ta je vztrajal, da sta bistvo potovanj po Evropi alkohol in zabava. Četudi ti ne uspe videti nič drugega in se polovice potovanja niti ne spomniš.

Nizozemskega uporabnika, ki živi v Amsterdamu, bolj moti “marihuana turizem”. “Zakaj bi prepotoval pol sveta, kjer imaš možnost videti pravega van Gogha in Rembrandta, namesto tega pa štiri dni preživiš med kajenjem trave v coffeeshopih?”

Zbiralci prijateljev iz različnih držav

Online skupnost Reddita jezijo tudi tisti, ki se po potovanju hvalijo s številom novih prijateljev drugih narodnosti, ki so jih nabrali na poti. “Po čem sklepate, da lokalci komaj čakajo, da se prikažete in obogatite njihovo življenje s svojim prijateljstvom,” piše saskatchewanderer, ki sicer razume, da je na Facebooku zanimivo imeti prijatelje z vsega sveta, a ne razume tistih, ki se z njimi nikoli več ne slišijo, kaj šele vidijo, ampak jih imajo tam le zaradi številke in statistike.

Foto: Unsplash

PREBERITE ŠE:

8 stvari, ki si jih v zvezi s potovanji prisezite za 2019

Turisti v Sloveniji: Mesec po glavni sezoni skoraj 1,7 milijona nočitev

Statistični urad Republike Slovenije je objavil novico, da smo v Sloveniji septembra 2018 našteli skoraj 586.000 prihodov turistov in skoraj 1,7 milijona prenočitev. Skoraj 80 % vseh turističnih prenočitev so ustvarili tuji turisti, med temi pa spet največ (16 % vseh prenočitev) nemški turisti.

Več kot 343.000 prenočitev domačih in več kot 1,3 milijona prenočitev tujcev

V turističnih nastanitvenih obratih je bilo v septembru 2018 zabeleženih skoraj 586.000 prihodov turistov in skoraj 1,7 milijona njihovih prenočitev. Prihodov domačih turistov je bilo skoraj 117.000, njihovih prenočitev pa več kot 343.000. Prihodov tujih turistov je bilo več kot 469.000, njihovih prenočitev pa več kot 1,3 milijona. Tuji turisti so v septembru ustvarili skoraj 80 % vseh turističnih prenočitev.

Največkrat spet prenočili nemci

Ključni trgi, od koder so k nam prihajali tuji turisti, ki so med tujimi popotniki ustvarili v septembru 2018 pri nas največ prenočitev, so bili Nemčija (16 % prenočitev ali več kot 212.000), Italija (9 %), Avstrija (9 %), Združeno kraljestvo (5 %), Združene države (5 %) in druge azijske države, (4 %) so sporočili iz Slovenske turistične organizacije.

PREBERITE TUDI: Bled: Seznam stvari, ki jih morate odkljukati vsaj enkrat v življenju!

Foto: Unsplash

PREBERITE ŠE:

Slovenians travel: “Verjetno je največja zmota o potovanjih ta, da so draga” #intervju

Resnične pritožbe nezadovoljnih turistov, ki potujejo z agencijo

Pri britanski potovalni agenciji Thomas Cook Holidays so zbrali šopek najbolj čudaških in nesmiselnih pritožb nezadovoljnih turistov, ki so potovali z njimi. Smešno in žalostno hkrati.

  • “Bili smo na dopustu v Španiji, kjer smo imeli težave s taksisti – vsi so bili Španci.”
  • “Od uličnega prodajalca smo za 5 evrov kupili Ray-Ban očala in šele kasneje so nam povedali, da so ponaredek!”
  • “Z Jamajke do Anglije smo leteli devet ur. Američani so do doma potrebovali le tri. To se ne zdi pošteno.”
  • “Z zaročencem sva rezervirala sobo z ločenima posteljema, a ste naju dali v sobo z zakonsko. Želiva povrnitev stroškov, saj ste vi odgovorni, da sem sedaj noseča. To se ne bi zgodilo, če bi naju dali v takšno sobo, kot sva jo rezervirala.”
  • “Sončenje na plaži zgoraj brez ne bi smelo biti dovoljeno. Bilo je zelo moteče za mojega moža, ki se je želel samo malo sprostiti.”

  • “Rezervirali smo izlet v vodni park, ampak nam nihče ni povedal, da moramo prinesti svoje kopalke in brisače. Predvidevali smo, da je to vključeno v ceno.”
  • “Plaža je bila preveč peščena. Preden smo se vrnili v sobo, smo morali vse očistiti.”
  • “Primerjal sem velikost enosobne suite s trosobno, ki so jo imeli naši prijatelji. Naša je bila precej manjša!”
  • “Na mojem dopustu v Goi v Indiji sem zgroženo ugotovil, da skoraj v vsaki restavraciji strežejo curry. Ne maram začinjene hrane.”
  • “Kako leno od lokalnih trgovcev v Puerto Vallarti, da popoldne zaprejo trgovine. Pogosto sem morala po nakupih v času sieste. To je treba prepovedati.”
  • “Nihče nam ni povedal, da bodo v vodi ribe. Naši otroci so bili prestrašeni.”
  • “Čeprav je v brošuri pisalo, da je kuhinja popolnoma opremljena, v predalih nismo našli rezalnika jajc.”
  • “Ceste so bile slabo vzdrževane, zato med vožnjo z avtobusom do resorta nismo mogli brati lokalnega turističnega vodiča. Zato nismo bili seznanjeni z veliko stvarmi, ki bi naše počitnice naredile bolj zabavne.”

  • “Ugotovili smo, da pesek na plaži ni bil enak kot v brošuri. V vaši brošuri je bel, v resnici pa je bil bolj rumen.”
  • “Zunaj smo se morali postaviti v vrsto, da bi se vkrcali na čoln in nismo imeli klimatske naprave.”
  • “Vaša dolžnost kot organizator potovanja je, da nas opozorite pred glasnimi in nediscipliniranimi gosti še preden gremo na pot.”
  • “V brošuri je pisalo, da v resortu ni frizerjev. Uriva se za frizerki, kar so očitno vedeli in naju zato pustili dlje čakati za vse storitve.”
  • “Ko smo bili v Španiji, je bilo povsod preveč Špancev. Receptor je govoril špansko, hrana je bila španska. Nihče nas ni opozoril, da bo toliko tujcev.”
  • “V brošuri bi morali navesti, da v lokalnih trgovinah ne prodajajo pravih piškotov, kot so kremne ploščice in piškoti z ingverjem in oreščki.”
  • “Pičil me je komar. V brošuri niste omenjali komarjev.”

Pa vi, ste imeli kdaj podobne pritožbe čez počitniško ponudbo?

Foto: Unsplash

PREBERITE ŠE:

Jadranje: Izkušnja, ko prvič stopiš na jadrnico in zapluješ po Dalmaciji

Bloomberg Ljubljano postavil na prvo mesto med mesti za vikend oddih

Po pisanju svetovno znanega portala Bloomberg.com je Ljubljana med osmimi mesti, ki jih predlagajo za kratek oddih. In celo več, postavili so jo na vrh seznama v članku z naslovom »Kam, ko potrebujemo vikend oddih«

Kot so zapisali, je Ljubljana odlična destinacija za kratek izlet, saj je mesto zgoščeno in obvladljivo ter ga lahko v celoti prehodimo. Pritegnile so jih naše »ozke ulice, očarljive rdeče strehe, arhitektura in raznoliki mostovi, ki povezujejo mesto.«

Zapisali so še, da mesto nima petzvezdničnih hotelov (kar se bo vsak čas spremenilo), a predlagajo bivanje v hotelu Cubo, ki je, kot pravijo, najboljša izbira butičnega hotela.

Poleg Ljubljane pri Bloombergu še predlagajo Stockholm, Manchester, Panama City, Montreal, Bordeaux , Dresden in San Miguel de Allende.

Foto: Thinkstock

Deskanje v Gani

Ta zahodnoafriška država se ponaša z dobrimi valovi in neokrnjenimi plažami, manjka pa ji turistična infrastruktura.

Brett Davies je korakal gor in dol po peščeni plaži Kokrobite in usmerjal deskarje, ki so prišli iz 20 držav na njegovo mednarodno tekmovanje v deskanju na valovih. Na plaži so se igrali otroci, rastafarijanci so prodajali pisane majice. Dvainštiridesetletni Davies si prizadeva privabiti deskarje v to zahodnoafriško državo, s čimer bi pomagal slabo razvitemu turističnemu sektorju. Britanec vodi deskarsko šolo na plaži Kokrobite, okoli 30 kilometrov od prestolnice Akra, in je eden najbolj zaslužnih za razvoj turizma v Busui blizu meje s Slonokoščeno obalo. »Najboljša stvar pri srfanju v Gani so valovi, ki so primerni tako za začetnike kakor za naprednejše deskarje,« je povedal novinarjem francoske tiskovne agencije AFP.

Na njegovem nedavnem tekmovanju se je iz zvočnikov razlegal reggae, medtem ko si je 19-letni Emmanuel Ansah pred očmi sodnikov prizadeval najti čim lepšo linijo po valovih. Mladenič iz Busue je začel deskati pred petimi leti: svoje prvo doživetje na deski je opisal kot spoznavanje novega dekleta. »Tako srečen sem bil.« Zdaj si srčno želi, da bi Gana postala deskarska destinacija in da bi tudi sam zastopal svojo domovino na tekmovanjih po svetu.

Mednarodnega deskarskega tekmovanja so se udeležili deskarji iz 20 držav. Foto AFP

Velik turistični potencial

Po podatkih Svetovne banke je Gano leta 2015 obiskalo 897.000 tujih turistov. Za primerjavo: Kenijo jih je obiskalo 1,1 milijona, Republiko Južno Afriko pa skoraj devet milijonov. A po ocenah Svetovnega turističnega in potovalnega sveta (WTTC) bi lahko Gano že letos obiskalo 1,3 milijona tujih turistov, do leta 2027 pa že več kot dva milijona. Turizem se v zadnjih letih le razvija in predstavlja tri odstotke bruto domačega proizvoda Gane. Tuje goste privabljajo predvsem naravne znamenitosti, kot so slapovi in naravni parki, stare trdnjave, kjer so včasih trgovali s sužnji, in kulturni festivali.

Ganski deskar Emmanuel Ansah je pripravljen na tekmo. Foto AFPGana pa ima tudi 550 kilometrov obale. »Deskanje ima velik potencial,« je prepričan tamkajšnji strokovnjak za turizem Gilbert Abeiku Aggrey. »Naša obala je še neizkoriščena in zato privlačna za tiste, ki si želijo neokrnjene narave.« Z deskanjem bi v državo privabili turiste srednjega razreda, ki bi zapolnili luknjo med avanturističnimi popotniki, prostovoljci in poslovneži. »Razlika med spodnjim in zgornjim razredom je velika in pomeni velik trg,« pojasnjuje Aggrey in dodaja, da turistične agencije postavljajo previsoke cene za luksuzna potovanja v Gano. Svoje prispevajo drage letalske vozovnice in predrage namestitve. Za prenočitev v povprečnem hotelu s tremi zvezdicami v Akri je treba odšteti okoli sto dolarjev (88 evrov), poleti po zahodni Afriki pa znajo biti prav neverjetno dragi.

Mladi deskarji pozirajo s svojimi deskami na plaži Kokrobite. Foto AFP

Vladni načrti

Vodja ganske turistične organizacije Kwesi Agyemang pravi, da že imajo načrte, kako privabiti druge ciljne skupine in urediti predpise. Vlada je že leta 2012 v poročilu o razvoju turizma zapisala, da so deviške plaže na zahodu dr- žave nedotaknjene tudi zato, ker je do njih zelo težko priti, imajo pa velikanski potencial za razvoj. Nova ganska vlada, ki je na oblasti od januarja letos, velik poudarek daje razvoju turizma. V okolici Akre nameravajo za začetek na površini sto hektarov postaviti hotele, trgovine, pisarne, zabaviščne parke in igralnico. S tem bi začeli reševati težavi brezposelnosti in zunanjega dolga. Gana, ki je nekoč slovela po hitrem razvoju, ima trenutno le 3,6-odstotno gospodarsko rast, kar je precej manj kot leta 2011, ko je bila ta že 14-odstotna. Brett Davies se strinja, da se turizem ne more razvijati brez vladne pomoči, a tudi sam namerava v Gano še naprej vabiti tuje deskarje. »Pred nami so razburljivi časi. Gana bo kmalu postala prava meka za deskarje,« je prepričan.

Lepe plaže in dobri valovi bi lahko pritegnili tuje turiste. Foto AFP

Avtor: S. I.
Foto: AFP

Neverjetno jezero, kjer lahko plavate z meduzami

Sredi Pacifika v otoški republiki Palau, okoli 500 kilometrov vzhodno od Filipinov najdete prav posebno jezero. Voda v jezeru je zaradi številnih špranj in jam, povezanih z oceanom, slana, v njem pa so se naselila prav posebna bitja – meduze!

V tej naravni kotlini otoka so meduze ostale ujete pred več kot deset tisoč leti, ko se je ocean umaknil in nastalo je jezero, ki ga danes imenujemo Jellyfish Lake. Ker med njimi že tisoče let ni nobenih plenilcev, se je razvila vrsta, ki je izgubila ožigalke za samoobramno. Čez dan meduze migrirajo z ene strani jezera na drugo, saj sledijo sončnim žarkom, ki spodbujajo rast alg, s katerimi se hranijo.

Med temi nenavadnimi bitji lahko prosto plavate, saj za ljudi niso nevarna in ni bojazni, da bi vas opekla – razen če imate izjemno občutljivo kožo ali ste nanje posebej alergični. V tem primeru morate v jezero v zaščitni obleki.

Jezero so v zadnjih letih množično začeli obiskovati potapljači in turisti, množičen naval ljudi pa je posledično prinesel uničevanje flore in favne. Zaradi suše v zadnjem letu, je tudi populacija meduz močno upadla. Turistične agencije so zato začasno ukinile množične izlete in plavanje z meduzami, vendar pa jezero ostaja odprto za izlete v lastni izvedbi.

Foto: Thinkstock

Vse pravice pridržane. Vandraj 2016. Pogoji spletne strani Piškotki COPYRIGHT © 2016 MODERNA VENTURES SA, VIA RONCO NUOVO 11B, 6949 COMANO, ŠVICA.