Beseda petrolhead opisuje posameznika, čigar strast so avtomobili ter raje od vonja pomladanskega cvetja uživa v vonju bencina in zažganih pnevmatik. V kolikor spadaš v to kategorijo ljudi, si zagotovo del svojih potovanj namenil opazovanju najredkejših, eksotičnih stvaritev avtomobilske industrije, katerih na naših cestah ni mogoče zaslediti. Ker želimo, da so tvoji prihodnji avtomobilski lovi kar se da uspešni, te pošiljamo v London. V nadaljevanju smo zbrali dejstva ter slikovne dokaze, ki suvereno upravičijo sloves tega mesta.
Poletje v Londonu
Bliža se poletje in ravno ta letni čas poleg rahlega vremenskega izboljšanja s seboj prinaša tudi malo morje uvoženih eksotičnih avtomobilov. Poleti že tako močno lokalno sceno luksuznih prevoznih sredstev dopolnijo še arabski pozerji, ki v zadnjih letih poleg prtljage na letalo vzamejo še svojo dragoceno zbirko avtomobilov, zgolj z namenom razkazovanja po londonskih ulicah. Tako lahko na cestah britanske prestolnice zaslediš redke primerke hiperšportnih avtomobilov ter ogromne SUV-je, pobarvane v barve po naročilu, med katerimi se zlata uvršča visoko na lestvici popularnih odtenkov.
Londonske avtomobilske dražbe
RM Sotheby’s, Bonhams, H&H so le nekatera od odmevnejših imen britanskih dražbenih hiš, ki se ukvarjajo z dražbami neprecenljivih zbirateljskih avtomobilskih klasik. Zgolj hiša Sotheby’s je odgovorna za prodajo 11 od 20 najdražjih avtomobilov v zgodovini, med katerimi so tudi 1964 Ferrari 250 LM, 1956 Ferrari 290 MM, 1964 Ferrari 275 GTB/C Speciale, 1962 Aston Martin DB4GT Zagato, 1998 McLaren F1 ‘LM-Specification’, 1953 Jaguar C-Type Works Lightweight, njihove cene pa so se gibale med 10 in 25 milijoni evrov. Med dogodki, ki potekajo na različnih delih sveta je tudi vsakoletna dražba v Londonu, ki bo letos potekala med 6. in 7. septembrom, na njej pa bo predstavljenih nekaj najredkejših klasičnih avtomobilov na svetu. Za vstop, ki omogoča ogled dražbe dvema osebama boš odštel dobrih 85€.

Otoška avtomobilska industrija
Mnogo luksuznih športnikov, limuzin in SUV-jev prihaja prav iz tovarn britanskih proizvajalcev, ki se ponašajo z več kot 100 let trajajočo tradicijo in neizmerno pozornostjo za detajle. Posledično se avtomobili znamk kot so Jaguar, Aston Martin, Rolls-Royce, Bentley, Land Rover ter McLaren zagotovo uvrščajo med bodoče avtomobilske klasike ter privabljajo kupce, ki poleg luksuza in prezence cenijo tudi zgodbo, tradicijo ter neizmerno kvaliteto izdelave.
Prestižna britanska natančnost
Si vedel, da se kar 65% vseh izdelanih avtomobilov znamke Rolls-Royce še danes vozi po cesti, da izdelava enega RR Phantoma traja več kot dva meseca ter da značilno črto na boku avtomobila nariše slikar ročno, s potegom čopiča? Phantoma je moč naročiti v 44.000 različnih barvnih odtenkih, za ročno izdelavo usnjene notranjosti pa v tovarni porabijo kar 17 dni.

V Aston Martin Vanquishu najdemo ročno izbrano ter obdelano usnje, šivano na edinstven vzorec peščene ure, več kot 100 šivov v notranjosti avtomobila pa zaradi zagotavljanja doslednosti zašije ista šivilja. Kljub spoštovanju tradicije inženirji pri Aston Martinu za izdelavo uporabljajo najnaprednejše kombinacije aluminija ter ogljikovih vlaken, nova platforma je tako kar 25% lažja od predhodnikove.

Bentley za notranjost svojih avtomobilov uporablja zgolj bikovo usnje iz Severne Evrope, saj hladnejše podnebje pomeni manj zajedavcev ter nepravilnosti na živalski koži. Za izdelavo modela Mulsanne porabijo kar 400 ur, od tega je 200 ur posvečenih notranjosti. Zgolj za volan porabijo kar 3 metre sukanca, katerega šivilja v 10 urah napelje v 620 šivov.

Foto: Shutterstock



