Šest stvari, s katerimi stevardese spravljate v slabo voljo

Verjamemo, da potovanje z letalom ne zagotavlja udobja petzvezdičnega hotela, a vseeno se morate do letalskega osebja primerno vesti. S spodnjimi dejanji stevardese spravljate v slabo voljo.

Gotovo ste že naleteli na sopotnika, ki mu stevardese nikakor niso mogle ustreči. Nekateri pač zahtevajo ogromne količine pozornosti in strežbe, a čeprav je naloga kabinskega osebja, da naš let naredijo čim bolj prijeten, se moramo zavedati, da nismo edini na letalu. Nekatere stevardese so zato za portal Insider zaupale šest stvari, ki jim gredo pri potnikih najbolj na živce, mi pa vam prenašamo njihove želje, saj gotovo ne želite biti ravno vi tisti potnik, za čigar hrbtom bodo zaposleni na letalu zavijali z očmi.


Takoj, ko prestopite prag letala, želite naročiti stevardese

Svojo žejo želite pogasiti takoj, ko vstopite na letalo, pri tem pa pozabite, da imajo stevardese takrat kup dela s pregledovanjem letalskih vozovnic, usmerjanjem potnikov ter pomočjo pri dvigovanju ročne prtljage. Počakajte, v desetih minutah ne boste dehidrirali.

Ko je čas za sprejemanje naročil, se vi odpravite na toaleto

Ko se na koncu hodnika pojavi stevardesa z vozičkom, ki se šibi pod težo pijač in prigrizkov, se vi odločite uporabiti toaleto. Zmeda nastane, ko se želite prebiti mimo nje po ozkem hodniku in tako naredite prometni zastoj. Zapomnite si, čas za prigrizke ponavadi napoči približno 25 minut po vzletu, zato se na stranišče odpravite prej ali pa uporabite toaleto na drugem koncu letala. Ne bodite v napoto. Stevardese.

Z vsak dan svežo popotniško inspiracijo nam sledite na Facebooku!

Ne upoštevate znaka, da se pripnite stevardese

Pisk in svetleči znak gotovo dovolj jasno in glasno sporočata, da je čas, da zategnete varnostne pasove. Stevardese boste spravili v rahlo nejevoljo, če vas bodo morale dodatno opominjati, da se privežete. Za vašo varnost gre!

Čeprav letite v ekonomskem razredu, želite udobje prvega

Če za svojo letalsko vozovnico niste odšteti desetkrat več kot vaši sopotniki v ekonomskem razredu, ne zahtevajte posebne obravnave. Dodatne ugodnosti so v prvem in poslovnem razredu vključene v ceno in ker jih niste plačali, vam ne pripadajo.

Ves čas se pritožujete

Moti vas, da vaš let zamuja, negodujete nad razdaljo med vašim sedežem in sedežem pred vami, moti vas slaba ponudba na letalu in še kaj bi se našlo. A verjemite, stevardese nimajo prav nič opraviti z vašimi težavami, zato jih z njimi ne obremenjujte.

Želite se presesti

Tokrat vam ni uspelo rezervirati sedeža ob oknu, poleg tega pa vam vaš letalski sosed ni po godu. Razumemo, da bi se počutili bolje, če bi lahko zamenjali sedež, a na letalu niste sami in če boste zahtevali, da vam stevardese poiščejo zamenjavo, jih boste spravili v neprijetno situacijo. Malce stisnite zobe in potrpite tistih nekaj ur.

Seveda zgoraj napisano ne pomeni, da se s svojimi težavami ne smete obrniti na letalsko osebje. V primeru, da vas zebe, vam je slabo ali vas muči letalska tesnoba, vam bodo z veseljem ustregli z odejo, vrečko za dihanje ali arašidi.

Foto: Unsplash

Preberite še: Nizkocenovci: Zakaj z nizkocenovnimi prevozniki lahko letimo tako poceni?

Vse pravice pridržane. Vandraj 2016. Pogoji spletne strani Piškotki COPYRIGHT © 2016 MODERNA VENTURES SA, VIA RONCO NUOVO 11B, 6949 COMANO, ŠVICA.