Kaj je to instagramabilno? Tisto, kar je dobro videti na Instagramu, seveda.
Če je generacija X svoj dopust načrtovala glede na bližino, vremenske razmere, cenovno dostopnost, čistočo morja in obljudenost, je generacija Y nekoliko drugačna. Kdo sploh spada v to generacijo? Milenijci oziroma milenijska generacija so tisti, ki so rojeni med letoma 1980 in 2000, nasledniki generacije X in baby boomerjev.
Odraščali so z internetom, razumejo delovanje Facebooka, Instagrama in dobro vedo, kako do popolne fotografije, ki jih delajo precej več od generacij pred njimi. Tudi potujejo več. In dlje. In kot kaže, na podlagi Instagrama tudi izbirajo svoje destinacije.
Milenijci potujejo tja, od koder prinesejo lepe fotke
To razkriva britanska študija zavarovalniške agencije Schofields, ki so jo izvedli na tisoč britanskih milenijcih, starih med 18 in 33 let. Vprašali so jih, kaj je najpomembnejši dejavnik, ki vpliva na njihovo odločitev, kam na počitnice. Kar 40,1 odstotka jih je odgovorilo, da destinacije izbirajo na podlagi njihove instagramabilnosti. Torej na podlagi tega, kako fotogenični so njeni kotički, katerih fotografije bodo karseda viralne in všečkane na družbenem omrežju.
Med instagramabilnimi tudi Slovenija
V tem duhu so na spletni strani Big 7 Travel objavili seznam 50 najbolj instagramabilnih destinacij v Evropi v letu 2019. Na trinajsto mesto se je uvrstila Slovenija.
Končni rezultati Big 7 Travel za najbolj priljubljene in fotogenične evropske kraje za leto 2019 temeljijo na kombinaciji rezultatov Instagram podatkov, glasovanj strokovnjakov za potovanja in mnenj bralcev.
Na portalu so zapisali, da je vsa Slovenija zelo fotogenična. Izpostavlili pa so sedem destinacij, ki jih bo “instagram fotka ujela v večen spomin”. To so Škocjanske jame, Sveti Tomaž, tromostovje v Ljubljani, Blejsko jezero, bohinjska cerkvica, korita Mostnice in čevljarski most v Ljubljani.
Na prvem mestu seznama je Dubrovnik. Celotni seznam “The 50 Most Instagrammable Places In Europe 2019” sicer najdete na tej povezavi.
Foto: Shutterstock

