Pa smo tam! V Milanu so v priljubljeni restavraciji z japonsko hrano uvedli plačevanje s sledilci na Instagramu. Sushi za všeček?
Če gledate priljubljeno Netflixovo serijo Black Mirror, se pripravite na preslikavo prizorov v realnost. Kam morate, da vam na račun sledilcev na Instagramu podarijo brezplačen sushi? V Milano!
Lastniki priljubljene restavracije This Is Not A Sushibar so se odločili, da bodo priljubljenost pretočili v valuto. Več sledilcev, kot imate na Instagramu, manj plačate za obrok. Kako zadeva deluje?
Kriteriji, ki služijo restavraciji in tistim z veliko sledilci
Gostje lahko na račun sledilcev dobijo več brezplačnih krožnikov ali celo ves obrok. Kaj morajo storiti? Najprej potrebujejo profil na Instagramu. Nato morajo fotografijo svoje hrane objaviti z oznako #thisisnotasushibar.
Ob plačilu nato pokažejo svojo objavo, na podlagi katere jim izračunajo popust. Vendar pa se nikar ne veselite prehitro. Če imate manj kot 1000 sledilcev, ne bo iz tega nič. Kriterij je namreč sledeč.
Gostje, ki imajo med 1000 in 5000 sledilci, za objavljeno fotografijo z zahtevano oznako dobijo en brezplačen krožnik izbrane jedi. Tisti, ki imajo med 5 in 10 tisoč sledilci, dobijo dva krožnika, tisti z 10 do 50 tisoč oboževalci, se brezplačno najejo s štirimi hodi in tisti, ki imajo med 50 in 100 tisoč sledilcev, dobijo osem brezplačnih hodov. Da bi dobili zastonj vse, pa bo treba imeti kar prek 100 tisoč sledilcev.
Čeprav se vse skupaj sliši kot tekmovanje popularnosti na račun brezplačnega sušija, ima zadeva dva cilja. Drugi je seveda inovativna stimulacija gostov, da restavraciji na eleganten način dvigujejo prepoznavnost. Oglaševanje influencerjev s kompezacijo za obrok, torej, kar sicer ni nič novega. Pa dober tek!
Foto: Unsplash
PREBERITE ŠE:
Pred skokom v Azijo: Kako pravilno uporabljati jedilne paličice