Resnične pritožbe nezadovoljnih turistov, ki potujejo z agencijo

Pri britanski potovalni agenciji Thomas Cook (ki je šla po 178 letih poslovanja kot najstarejša turistična agencija na svetu septembra 2019 v stečaj) so pred časom zbrali šopek najbolj čudaških in nesmiselnih pritožb nezadovoljnih turistov, ki so potovali z njimi. Smešno in žalostno hkrati.

  • “Bili smo na dopustu v Španiji, kjer smo imeli težave s taksisti – vsi so bili Španci.”
  • “Od uličnega prodajalca smo za 5 evrov kupili Ray-Ban očala in šele kasneje so nam povedali, da so ponaredek!”
  • “Z Jamajke do Anglije smo leteli devet ur. Američani so do doma potrebovali le tri. To se ne zdi pošteno.”
  • “Z zaročencem sva rezervirala sobo z ločenima posteljema, a ste naju dali v sobo z zakonsko. Želiva povrnitev stroškov, saj ste vi odgovorni, da sem sedaj noseča. To se ne bi zgodilo, če bi naju dali v takšno sobo, kot sva jo rezervirala.”
  • “Sončenje na plaži zgoraj brez ne bi smelo biti dovoljeno. Bilo je zelo moteče za mojega moža, ki se je želel samo malo sprostiti.”

  • “Rezervirali smo izlet v vodni park, ampak nam nihče ni povedal, da moramo prinesti svoje kopalke in brisače. Predvidevali smo, da je to vključeno v ceno.”
  • “Plaža je bila preveč peščena. Preden smo se vrnili v sobo, smo morali vse očistiti.”
  • “Primerjal sem velikost enosobne suite s trosobno, ki so jo imeli naši prijatelji. Naša je bila precej manjša!”
  • “Na mojem dopustu v Goi v Indiji sem zgroženo ugotovil, da skoraj v vsaki restavraciji strežejo curry. Ne maram začinjene hrane.”
  • “Kako leno od lokalnih trgovcev v Puerto Vallarti, da popoldne zaprejo trgovine. Pogosto sem morala po nakupih v času sieste. To je treba prepovedati.”
  • “Nihče nam ni povedal, da bodo v vodi ribe. Naši otroci so bili prestrašeni.”
  • “Čeprav je v brošuri pisalo, da je kuhinja popolnoma opremljena, v predalih nismo našli rezalnika jajc.”
  • “Ceste so bile slabo vzdrževane, zato med vožnjo z avtobusom do resorta nismo mogli brati lokalnega turističnega vodiča. Zato nismo bili seznanjeni z veliko stvarmi, ki bi naše počitnice naredile bolj zabavne.”
  • “Ugotovili smo, da pesek na plaži ni bil enak kot v brošuri. V vaši brošuri je bel, v resnici pa je bil bolj rumen.”
  • “Zunaj smo se morali postaviti v vrsto, da bi se vkrcali na čoln in nismo imeli klimatske naprave.”
  • “Vaša dolžnost kot organizator potovanja je, da nas opozorite pred glasnimi in nediscipliniranimi gosti še preden gremo na pot.”
  • “V brošuri je pisalo, da v resortu ni frizerjev. Uriva se za frizerki, kar so očitno vedeli in naju zato pustili dlje čakati za vse storitve.”
  • “Ko smo bili v Španiji, je bilo povsod preveč Špancev. Receptor je govoril špansko, hrana je bila španska. Nihče nas ni opozoril, da bo toliko tujcev.”
  • “V brošuri bi morali navesti, da v lokalnih trgovinah ne prodajajo pravih piškotov, kot so kremne ploščice in piškoti z ingverjem in oreščki.”
  • “Pičil me je komar. V brošuri niste omenjali komarjev.”

Pa vi, ste imeli kdaj podobne pritožbe čez počitniško ponudbo?

Foto: Unsplash

PREBERITE ŠE: Hrvaška in njenih 5 najbolj vročih destinacij ta hip

Iščete navdih, kam na oddih? TUKAJ preverite odlično znižano ponudbo destinacij za vaš naslednji najljubši dopust – po Sloveniji ali pri naših sosedih.

Vse pravice pridržane. Vandraj 2016. Pogoji spletne strani Piškotki COPYRIGHT © 2016 MODERNA VENTURES SA, VIA RONCO NUOVO 11B, 6949 COMANO, ŠVICA.