Na digitalnih kanalih National Geographic do 21. aprila 2019 poteka vsebinska digitalna kampanja o Sloveniji.
National Geographic Slovenijo v tesnem sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo – STO izpostavlja kot zeleno, aktivno, zdravo, trajnosti zavezano destinacijo izjemnih naravnih in kulturnih lepot, ki obiskovalcem omogoča edinstvena doživetja.
National Geographic je medij, ki z ekipo vplivnežev skozi besedo ter video in fotografski material pripoveduje prepričljive in verodostojne zgodbe. Zaupa jim na milijone sledilcev po celem svetu. S svojimi zgodbami pa tudi aktivno spodbuja trajnostni odnos do okolja in trajnostni turizem.
Trajnosten in odgovoren razvoj je temelj slovenskega turizma
»Trajnosten in odgovoren razvoj je temelj slovenskega turizma. K temu so se zavezali vsi ključni deležniki slovenskega turizma. Prav tako je na njem osnovana Strategija trajnostne rasti slovenskega turizma 2017–2021. Da bi še okrepili zavedanje o Sloveniji kot zeleni destinaciji edinstvenih doživetij, je STO identificirala National Geographic kot enega najuglednejših medijev, ki kot specialist za tematiko naravne in kulturne dediščine ter doživetij v povezavi z njo dosega ciljno publiko, ki jo želimo nagovoriti. Skupaj smo zasnovali večkanalno digitalno kampanjo. Z njo bo STO na ključnih trgih slovenskega turizma okrepila zavedanje o Sloveniji. O deželi izrednih naravnih in kulturnih lepot, ki omogoča raznolika doživetja. Dih jemajoča kulisa gora, bogastvo voda, odlična in pristna kulinarika. Pa bogata vinorodna območja in edinstven podzemni svet so glavni protagonisti odličnih fotografij in videov. Ti bodo v treh mesecih dosegli na milijone ljudi in jih navduševali za obisk Slovenije,« je ob pričetku kampanje dejala mag. Maja Pak, direktorica STO.

Predstavitev Slovenije skozi 4 naravne elemente
Kampanja bo 14 tednov potekala na digitalnih kanalih National Geographica. Torej na pristajalnih straneh, namenjenih promociji Slovenije v okviru spletnega portala www.nationalgeographic.com. Pa tudi na Facebooku, Instagramu in Twitterju, ki se lahko vsi pohvalijo z več milijonskimi dosegi.
Predstavitev Slovenije na komunikacijskih kanalih National Geographica je inovativna. STO se je v skupnem partnerskem projektu odločila za koncept 4 naravnih elementov. To so zrak, voda, zemlja in ogenj, ki najbolje opredeljujejo prvinsko dojemanje narave.
Element zrak popelje po slovenskih gorah, voda razišče bogastvo rek in morja. Zemlja predstavlja Slovenijo kot vrhunsko vinorodno deželo in deželo z edinstvenim podzemnim svetom in kulturno dediščino. Ogenj pa posebnosti njene kulinarike, ki temelji na lokalnih sestavinah. Zgodbe so podane v besedi in skozi vrhunske fotografije in videoposnetke po konceptu storytellinga in v slogu vrhunskih vsebin National Geographica. Poleg štirih osnovnih videov se bo National Geographic podpisal še pod dva dodatna. Eden bo uporabljen za komunikacijo nagradne igre, ki jo bo STO izvedla za povečanje učinka kampanje. Nagradna igra bo potekala prek družbenih medijev STO in portala www.slovenia.info. Glavna nagrada bo obisk Slovenije in doživetje aktivnosti, predstavljenih v videih National Geographica. Ta bo za STO pripravil še 20 krajših 30-sekundnih posnetkov za namen promocije Slovenije in do 22 dodatnih fotografij.
Ambasador slovenskega turizma: fotograf Ciril Jazbec
Video zgodbe o Sloveniji imajo dodatno težo, saj so podkrepljene z doživljanjem skozi oči Cirila Jazbeca. Večkrat nagrajeni svetovno priznani fotograf z National Geographicom sodeluje od leta 2014. Kot glavni akter video zgodb pritegne z resničnimi pustolovščinami, ki bodo STO zagotovile tudi njegove avtorske fotografije. Pa tudi fotografije še drugih članov ekipe National Geographica, ki sodelujejo pri projektu.

»Partnerstvo National Geographica s STO sledi našemu fotografu Cirilu Jazbecu na njegovem popotovanju po njegovi domovini. Na njem odkriva bistvo Slovenije skozi štiri elemente. Slovenija je skriti dragulj in upamo, da bomo s skupno kampanjo navdihnili veliko naših radovednih popotnikov k raziskovanju te zelene destinacije.« je ob pričetku kampanje izjavila Annabelle Canwell, višja podpredsednica programa partnerstvo pri National Geographicu.
»Z veseljem sem se odzval povabilu National Geographica za sodelovanje pri zelo posebnem projektu, v okviru katerega bi predstavil Slovenijo in ustvaril novo serijo fotografij. Moje delo me vodi po svetu od Arktike do Afrike in v zadnjih letih tudi Himalaje. Pa vendar moram priznati, da je bil poseben in zelo lep izziv fotografirati Slovenijo. Skozi kreativni proces sodelovanja s STO in National Geographicom sem jo odkrival na nov, drugačen način kot sicer. Večkrat sem se vprašal, kje živimo, saj me je kar nekaj trenutkov in krajev, ki smo jih posneli, ponovno prijetno presenetilo. V čast mi je, da lahko kot sodelujoči fotograf mednarodne revije National Geographic predstavim tudi zgodbo o Sloveniji.« pa je o projektu dejal Ciril Jazbec, ki je z njim postal ambasador slovenskega turizma.
Foto: Unsplash
PREBERITE ŠE:
Nina potuje: Uspešna slovenska blogerka, ki potuje med delom in dela med potovanjem

