Milenijci popotniške destinacije izbirajo na podlagi instagramabilnosti

Če je generacija X svoj dopust načrtovala glede na bližino, vremenske razmere, cenovno dostopnost, čistočo morja in obljudenost, je generacija Y nekoliko drugačna. Kdo sploh spada v to generacijo? Milenijci oziroma milenijska generacija so tisti, ki so rojeni med letoma 1980 in 2000, nasledniki generacije X in baby boomerjev.

Milenijci so generacija, ki obvladuje družbena omrežja, si ne predstavlja življenja brez pametnih telefonov, računalnikov in interneta, so generacija z najvišjo stopnjo izobrazbe, hkrati pa imajo najvišjo stopnjo brezposelnosti in najnižjo povprečno plačo. Velik del jih še živi pri starših in prav tako velik del sanja o selitvi v tujino – številni te sanje tudi izpolnijo.

Milenijci veljajo za bolj odprte in vizionarske od svojih staršev, imajo visoka pričakovanja, a so hkrati optimistični. Več kot o širjenju družine, razmišljajo o oblikovanju kariere. Odraščali so z internetom, razumejo delovanje Facebooka, Instagrama in dobro vedo, kako do popolne fotografije, ki jih delajo precej več od generacij pred njimi. Tudi potujejo več. In dlje. In na podlagi česa torej izbirajo svoje destinacije?

To razkriva britanska študija zavarovalniške agencije Schofields, ki so jo izvedli na tisoč britanskih milenijcih, starih med 18 in 33 let. Vprašali so jih, kaj je najpomembnejši dejavnik, ki vpliva na njihovo odločitev, kam na počitnice. Kar 40,1 odstotka jih je odgovorilo, da destinacije izbirajo na podlagi njihove instagramabilnosti. Torej na podlagi tega, kako fotogenični so njeni kotički, katerih fotografije bodo karseda viralne in všečkane na družbenem omrežju.

Preberite še –> Popotniški pari, ki jim morate slediti na Instagramu

Takoj za Instagramom, je med Britanci priljubljen alkohol. Naslednjih 24 odstotkov svoje počitnice namreč določi na podlagi ugodnih cen alkohola. Naslednjih 22,6 odstotka išče destinacije, kjer se bodo najbolj osebnostno razvili in našli same sebe, 9,4 odstotka prepričajo destinacije z dobro lokalno kulinariko, le 3,9 odstotka pa se za določen kraj odloči na podlagi njegovih znamenitosti. In vi? Koliko zavidljivih fotografij z dopusta ste na družbenih omrežjih objavili letos?

 

Če svoje popotniške utrinke tudi vi radi delite na Instagramu, jih ne pozabite opremiti z oznako #Vandraj ali nas označite s tagom @Vandraj.

 

Foto: Instagram

Vse pravice pridržane. Vandraj 2016. Pogoji spletne strani Piškotki COPYRIGHT © 2016 MODERNA VENTURES SA, VIA RONCO NUOVO 11B, 6949 COMANO, ŠVICA.