Potovanja so za milenijce pomembnejša od glavnih treh prioritet njihovih staršev

Prioritete milenijcev so kot kaže študija Airbnbja nekoliko drugačne kot so jih imeli njihovi starši in stari starši. Kaj je na vrhu njihovega seznama? Potovanja!

V študiji Airbnbja in tržno-raziskovalnega inštituta GfK so tisoč milenijcev, mladih med 18 in 35 leti iz ZDA, Velike Britanije in Kitajske spraševali o njihovih načrtih in prioritetah za naslednjih pet let.

Potovanja pomembnejša od nakupa hiše, avtomobila in prihrankov

Na Otoku so si prvo mesto prioritet delila potovanja in prihranki, oboje pa je bilo krepko višje na seznamu prioritet kot je nakup hiše ali stanovanja.

Na Kitajskem so se potovanja izkazala za najbolj zaželeno komoditeto. Zatem je bil nakup avtomobila in nazadnje nakup domovanja.

Ameriški respondenti so na vrh seznama prioritet postavili prihranke in investicijske sklade, takoj za tem potovanja, nato nakup avtomobila. Vse to pred nakupom lastnega domovanja.

Mladi za potovanja vsako leto zapravijo več denarja

Ob tem pa za potovanja vsako leto zapravijo več. 55 odstotkov vprašanih Angležev, 56 odstotkov Američanov in 83 odstotkov Kitajcev je v letu raziskave za potovanja zapravilo več kot leto pred tem.

Raje lokalno kot turistično in brez pomoči agencije

Več kot polovica respondentov v vseh treh državah na potovanjih preferira raziskovanje lokalnih okrožij pred turističnimi točkami. Ta podatek je za Airbnb precej koristen, saj kaže na to, da mladim bolj od klasičnega turizma diši spoznavanje dežel z vidika lokalcev (ki stanovanja na Airbnb tudi oddajajo). Tri četrtine vprašanih prav tako svoje potovanje raje organizira kar samih in ne želijo potovati z agencijo.

Destinacijo izbirajo s pomočjo Facebooka in Instagrama

Študija je “potipala” tudi, na kakšen način milenijci izbirajo svoje destinacije. Kar tri četrtine vprašanih najbolj zaupa družbenim medijem in omrežjem, šele nato poslušajo priporočilo kolegov, turističnih spletnih strani in klasičnih medijev. Kakšne pa so vaše prioritete?

Foto: Unsplash

PREBERITE ŠE: Maroko: Dva obiska vredna kraja, kjer so snemali Igro prestolov

Milenijci popotniške destinacije izbirajo na podlagi instagramabilnosti

Če je generacija X svoj dopust načrtovala glede na bližino, vremenske razmere, cenovno dostopnost, čistočo morja in obljudenost, je generacija Y nekoliko drugačna. Kdo sploh spada v to generacijo? Milenijci oziroma milenijska generacija so tisti, ki so rojeni med letoma 1980 in 2000, nasledniki generacije X in baby boomerjev.

Milenijci so generacija, ki obvladuje družbena omrežja, si ne predstavlja življenja brez pametnih telefonov, računalnikov in interneta, so generacija z najvišjo stopnjo izobrazbe, hkrati pa imajo najvišjo stopnjo brezposelnosti in najnižjo povprečno plačo. Velik del jih še živi pri starših in prav tako velik del sanja o selitvi v tujino – številni te sanje tudi izpolnijo.

Milenijci veljajo za bolj odprte in vizionarske od svojih staršev, imajo visoka pričakovanja, a so hkrati optimistični. Več kot o širjenju družine, razmišljajo o oblikovanju kariere. Odraščali so z internetom, razumejo delovanje Facebooka, Instagrama in dobro vedo, kako do popolne fotografije, ki jih delajo precej več od generacij pred njimi. Tudi potujejo več. In dlje. In na podlagi česa torej izbirajo svoje destinacije?

To razkriva britanska študija zavarovalniške agencije Schofields, ki so jo izvedli na tisoč britanskih milenijcih, starih med 18 in 33 let. Vprašali so jih, kaj je najpomembnejši dejavnik, ki vpliva na njihovo odločitev, kam na počitnice. Kar 40,1 odstotka jih je odgovorilo, da destinacije izbirajo na podlagi njihove instagramabilnosti. Torej na podlagi tega, kako fotogenični so njeni kotički, katerih fotografije bodo karseda viralne in všečkane na družbenem omrežju.

Preberite še –> Popotniški pari, ki jim morate slediti na Instagramu

Takoj za Instagramom, je med Britanci priljubljen alkohol. Naslednjih 24 odstotkov svoje počitnice namreč določi na podlagi ugodnih cen alkohola. Naslednjih 22,6 odstotka išče destinacije, kjer se bodo najbolj osebnostno razvili in našli same sebe, 9,4 odstotka prepričajo destinacije z dobro lokalno kulinariko, le 3,9 odstotka pa se za določen kraj odloči na podlagi njegovih znamenitosti. In vi? Koliko zavidljivih fotografij z dopusta ste na družbenih omrežjih objavili letos?

•Wanderlust state of mind.•✌?️?: Lisbon, @joao.bernardino #vandraj #wanderlust #beautiful #travel

A post shared by Vandraj.si (@vandraj) on

•New day, new city. Happy sunday!• #sanfrancisco #vandraj #sanfran

A post shared by Vandraj.si (@vandraj) on

•Oh, beautiful Piran.• ??: @valentinajarc #vandraj #piran #travel

A post shared by Vandraj.si (@vandraj) on

 

Če svoje popotniške utrinke tudi vi radi delite na Instagramu, jih ne pozabite opremiti z oznako #Vandraj ali nas označite s tagom @Vandraj.

 

Foto: Instagram

Vse pravice pridržane. Vandraj 2016. Pogoji spletne strani Piškotki COPYRIGHT © 2016 MODERNA VENTURES SA, VIA RONCO NUOVO 11B, 6949 COMANO, ŠVICA.